ENTER

May 18, 2011

Pinky Island ♥ Sakura Paradise

Pinky Island ♥ Sakura Paradise



My new blogger name
Nice?
Created by Kumiko Bii
Love this name sooo much~


我终于滚上来update我的blog了
有朋友说看不到我的标题,
真的吗?
可是我看到,
如果你看不到的话,
请在我的chatbox告诉我,
找不到chatbox?
按右手边的那个粉红色的icon,
我也不懂它是只什么,
我的chatbox就会出来了



最近Kumiko sot鸟~~~
一直介绍我和几个朋友看他的最爱----Chucky演的戏,
去到学校还一直碎碎念,
说他的Chucky多lengzaii,
Chucky的pic




你们说Kumiko的眼光是不是有问题?
而且,
还声称要嫁给他,
还要我祝福他,
想都别想!

要我祝福,
先杀了我吧~

我不会祝福你们的,
我也不会出席你们的婚礼,
就算你80台花轿来我家接我,
我也不会上 :))





Attention!!
Kumiko Bii II's spectacles missing at school!!
If who found,
please quickly return back to her!!
Very emergency!!
Without spectacles,
her eyes can't see who is lengzaii and who is not,
and thought chucky is the lengzaii guy in the world!!
OMG!!
Help her please!!
She wanna be chucky's wife!!
Don't wish her!!
And please return back her spectacles for her!!
Thanks a lot ;))




世上男人还有很多,
Kumiko Bii II
不需要虐待自己,
嫁给那么XX的人




变态的你;
喜欢变态的他。
所以他的名字叫做,
变态杀人娃娃,
你们是变态双人杀人夫妻`




看Yakult+Mentos我都吓坏了,
你还叫我看Chucky?


No comments:

Post a Comment